Coolstuff.se

Här kommer lite häftiga saker jag hittade på den här hemsidan.

 

Ett minikylskåp. Tyckte det var jättehäftigt! Skulle gärna haft ett sånt i mitt rum, så att man slipper gå till köket, haha! Skulle jag behöva, eftersom jag är ganska lat.




Ett dörrstopp som ser ut som en guldklimp. Skulle egentligen inte vilja ha en sån, men tyckte den var lite häftig i alla fall! Skulle vara kul att se om någon har en sån här hemma och höra gästernas komentarer^^.



Den här tyckte jag var söt! Det är en apa som blåser på nylackade naglar! Allt man gör är att lägga fingret på plattan så börjar apan att blåsa.


 



 



En massa diamantprydda saker! Bläckpennor, häftapparater, pennburkar och tejprullar. Skulle vilja ha de silverfärgade sakerna! Tyckte de va jättehäftiga. Och de skulle passa mycket bättre i mitt rum än de rosa sakerna ;).

Samtliga saker kommer ifrån coolstuff.se


//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0