Fortsatt städning!

Idag har jag dammsugit mitt rum, det behövdes verkligen! Måste börja dammsuga oftare, hehe. Jessica och jag har även hunnit tagit in tvätten som hängde ute och plockat ut tvättmaskinen.

Det har varit jättefint väder idag! Så vi satt även på trappan i skuggan och läste gamla Mitt Livs Novell, de är mammas gamla sen hon var yngre.

Var nyss till Bollnäs en sväng för pappa skulle köpa lite saker. Han håller på att göra om gamla dasset i stugan till ett badrum, mycket bättre haha! Blir riktigt snyggt också! Plus att vi köpte en spegel som Jessica ska ha i sitt rum.

Nu sitter Jessica och jag här och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Och sen blir det att kolla på Danska Hollywoodfruar med!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0