Städat

Idag när jag vaknade så var det väldigt mulet ute, såg ut som att det skulle börja att åska när som helst. Och när pappa kom hem vid fyra så sa han att våran granne hade berättat att det hade mullrat lite tidigare under dagen, men jag har inte hört nåt! Pappa var i stugan och där åskade det tydligen mycket. 

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Jessica och jag började med att köra igång en tvättmaskin, och den gick igång! Helt otroligt.. Sen så började vi damma våra rum och lite dammigt var det ju! Men nu känns rummet mycket fräschare! Ska försöka damma oftare, skulle verkligen behövas.

Jag hoppas det blir bättre väder imorgon så att man kan vara ute!

//Camilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0