13 juni

Hej! Nu sitter jag här och skriver önskelista tills Jessica och jag fyller år, haha! Vi måste fortfarande göra det, annars vet inte någon i våran släkt vad de ska köpa åt oss ;).

Igår så bestämde jag att jag skulle hinna med att städa mitt rum, vara ute och gå och hoppa studsmatta, och allt det skulle jag hinna med idag. Det hade jag kanske gjort om jag inte hade somnat.. ;). Men jag får väl hinna göra allt det någon annan dag då! Helst så fort som möjligt, men jag brukar skjuta upp saker, så vi får väl se hur det går xD.

Tidigare idag så satt jag och läste och jag hann läsa ut två böcker. Då är det 2 böcker mindre att läsa av Jessicas och mina femtioelva böcker.. ;).
Så fort pappa kommer hem från stugan så ska vi beställa pizza! Och efter det tyckte mamma att vi skulle äta tårta från igår, men det orkar vi nog inte xD.

Imorgon ska jag i alla fall försöka hinna med så mycket som möjligt hade jag tänkt! Men vi får väl se hur det går, haha!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0