30 Juni

Hallå! Igår var Camilla och jag som sagt i Gävle, så idag har jag ont i munnen! Hoppas bara inte jag får fläskläpp som förra gången, fast nu på vänster sida...

Vi handlade i alla fall jättemycket! Tror aldrig vi hittat såhär mycket kläder nånsin på samma dag! xD Tror det var 13 tröjor, plus en massa andra saker... Så bilder kommer senare!

Imorse när jag vaknade spöregnade det, och nu skiner solen! Så nu ska Camilla och jag gå ut och sätta oss på trappen i skuggan! Såfort vi har renbäddat min säng och tagit reda på disken. Sen tänkte vi hinna med att klippa av ett par jeans, sy ärmarna på en tröja och eventuellt korta av den med. Så vi får se hur det blir med det!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0