Secret lives of woman

Jag och Camilla sitter nu och kollar på secret lives of woman. Det är riktigt bra! Det var två kvinnor som hade startat ett eget klädmärke till storvuxna kvinnor med jättesnygga kläder. Så nu funderar jag och Camilla på att starta ett klädmärke för de lite längre och smalare, haha. Det finns inte många byxor som passar oss.. Alltid för kort eller för stor i midjan!

Imorgon börjar vi kvart i 11. Brännboll som första lektion, kulkul! Sen går vi till ungefär 14. Sen lovar jag rätt så många uppdateringar, hehe.

På onsdag är vi inte välkommen till skolan, haha. Det är ju studenten! Så då ska vi bara slappa! Sen vet jag faktiskt inte hur det blir på torsdag, om vi har lektion eller inte.. Men det märks väl!

Sen på fredag är det skolavslutning! Då börjar vi 10 med lite uppträdanden och fika, sen är det sommarlov! Gud va skönt!

Men nu ska jag och Camilla fortsätta kolla på programmet!

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0