Spöke?

Nu har Adrian fått välling men han åt inte upp allt. Han var nog fortfarande mätt sen han åt vid 7. Men han somnade iallafall xD Nu ligger han med armarna rätt upp i luften och snarkar lite lågt haha! Han är lite förskyld. Senare kanske jag ska klä på honom, sätta han i bilstolen och gå ner till Sara när hon kommer på lunch. Då tänkte vi kanske åka på kina restaurangen och äta :)

Det måste spöka här alltså! Jag lade Adrian på golvet på en filt tidigare idag framför tv:n och kollade när jag bloggade och hela tiden kollade han på något annat som att någon annan stod bredvid mig. Sen gick jag och borstade tänderna och när jag gick tillbaka till Adrian för att kolla till honom hade dörren in till vardagsrummet dragits igen lite grann, inte helt men iallafall :S
Jättekonstigt!

Åhnej! Nu vaknade han av att jag skriver, Måste gå och plugga i nappen :)



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0