Hallå!

Idag slutade vi kvart över två, och då var det meningen att min kille skulle följa med mig hem, och Camillas med henne. Men tydligen så skulle han inte de, orkade inte, så här har jag suttit själv! Håller på att frysa ihjäl också.. Hela lovet var jag frisk, men dagen innan skolan började blir jag brakförkyld! Och det ger sig inte heller.. Drogar mig på tabletter hela dagarna.
Nyss kollat facebook, snacka beroende framkallande det är! Och kollat massa bloggar. Nya FRIDA tidningen kom på posten idag! :) Även fast den inte ska komma förrns på torsdag. Och fick brev att jackan och skorna finns på posten på ica att hämtas ut, så får väl göra det snart! :).
Enligt förra FRIDA så var idag min turdag. Det håller jag verkligen inte med om...

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0