Har ingen passande rubrik.. xD

Hej! Nu sitter jag och kollar på tv med Jessica och kollande nyss på lite bloggar. Snart ska vi nog äta kebab, men jag är inte det minsta hungrig, för tidigare idag satt jag och min kille och kolla på film och åt massor med choklad och chips, så jag mår fortfarande lite illa. Men nu har han åkt hem för någon timme sen och sen dess har jag plockat ihop lite efter oss och försökt att virka på en ruta av det som ska bli min väska, men den blir helt misslyckad! Alla rutor (än så länge bara 2) blir olika stor fast jag har lika många maskor! Antingen så är jag dålig på att virka eller så är det garnet.. xD
Ikväll ska jag antagligen sitta vid datan hela kvällen, hehe. Måste ju läsa lokala nätverk eftersom vi har prov på måndag. Och så borde jag egentligen göra klart artikeln på engelska också, men vet inte om jag orkar. Annars kan jag ju göra den imorgon ;) Jag skjuter alltid upp läxorna till sista dagen, det borde jag sluta med! Men nu ska jag gå, ha det bra!

/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0