Heej!

Det var ett tag sen jag bloggat nu, men jag har helt enkelt inte haft tid! Har varit utan virusskydd på datorn, så har delat med Camilla.. Men älsklingen hjälpte mig fixa ett nytt idag! :) Han sov över här från igår, men var tvungen åka hem rätt så tidigt för att fira sin mamma som har fyllt år för några dagar sen. Så grattis till henne i efterskott! ;).

Har inte så lång stund på mig att skriva detta inlägg, ska nämligen kolla på Hannah Montana: The Movie om 20 minuter! Har velat sett den jättelänge, men det har bara inte blivit så.

Imorgon har jag lovat att Camilla ska få sminka mig. Får se hur det blir, haha! Men det blir säkert bra :).

Sitter nu och vräker i mig chips... Inte bra! Jag som ska bli nyttigare.. Aja, jag börjar med det nån annan gång ;) (Det kommer med andra ord inte att bli av alls...)

Har sett att många skrivit att det varit jättefint väder ute idag. Själv har man suttit inne hela dagen!

Imorn ska jag nog ta mig tid att göra matten jag missade i torsdags då jag var sjuk.. Och läsa lokala nätverk måste jag också göra, har inte ens kollat på kapitlet än!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll, hejdå! :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0