Hej!

Nu sitter jag här och tänkte beställa kläder från ellos.se, men det funkar inte! Jag kom till kassan två gånger, men inte längre! Får testa antingen senare eller någon annan dag.

Egentligen var det meningen att jag och Jessica skulle vara med en kompis idag, men alla vi tre är lite småkrasslig så vi ska ta det någon annan dag istället.

Ikväll så ska jag antagligen bara sitta vid datan. Och så måste jag verkligen läsa på till lokala nätverksprovet på torsdag. Tur att man läser det på datan ;).

Nu sitter jessica här bredvid mig och läser en bok. Kanske jag också ska göra snart. Var ganska längesen jag läste sist! Men nu när jag har börjat låna böcker från biblioteket igen så måste man ju läsa :). Just nu läser jag en bok som heter "Så blir du populär" av Meg Cabot. Riktigt bra bok, fast jag inte har läst den så länge.

Men nu ska jag gå! Ska antingen läsa eller bläddra i någon modetidning, får se hur det blir. Ha det bra!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0