Hej!

Jag har inte hunnit bloggat idag, pga att jag suttit vid Camillas data bara, haha! Men nu sitter jag äntligen vid min, och nyss läst på lite till provet på torsdag. Blev lite okoncentrerad efter ett tag, så fortsätter läsa imorn :).

Just nu lyssnar jag på Kom - Timoteij. Älskar den låten! Och det är jag inte ensam om, haha ;). När våran klass skulle på bio i onsdags, så var Camilla, hennes kille, jag, min kille, och en tjejkompis här före och satt i Camillas rum och digga den på högsta volym. Och sjöng med såklart, haha ;). Jättekul var det :).

Har i alla fall varit duktig och gjort matten jag missade i torsdags då jag var sjuk :).

Sen hjälpte jag mamma med maten. Ända tills hon skvätte sparrisvatten på mig. Då blev jag sur och gick därifrån så fick hon göra resten själv. Åt tacosrester sen i fredags. Hon och pappa åt hemmagjord pizza istället ;P.

Nu sitter jag här och lyssnar på spotify och gör ingenting speciellt egentligen.. Ska ner och duscha såfort jag bloggat klart. Om inte pappa hinner före förstås!

Imorgon blir det skola till kvar över tre. Med kemi sista lektionen. Ska fortsätta på labben som vi började med förra gången. Det var faktiskt rätt så kul! Men det är bara det att laptoparna vi använder är så seg!! Dom är mycket värre än vad den här datorn är, och då är det illa ;).

Nyss måstat starta om datorn pga uppdateringar i virusskyddet som fixades igår. Igår var jag tvungen starta om datorn 6 gånger bara för det! Det var inte så kul... Men det blev ju bra till slut i alla fall! Efter att mitt tålamod tagit slut för länge sen, och min kille försökt lugna mig, haha. Men nu ska jag väl ner och duscha.. Jag vill verkligen inte, vattnet är iskallt!

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0