Hej hej!

Har inte hunnit blogga tidigare idag, eftersom det var första skoldagen efter lovet. Slutade 15.15 med en kemilektion i en och en halv timme som sista lektion, som vi fyra tjejer råkade komma försent till, hehe.. Men läraren sa inget iaf ;) Första lektionen var Lokala Nätverk och vi hade prov, och jag klarade det! :D
I alla fall, när Jessica och jag kom hem så åt vi mackor istället för att fika med bullar och saft, duktiga vi är^^.
Sen kollade vi på Top Model 9 och råkade somna på min säng framför tvn, hehe. Vaknade 18.30 då det var dags att äta. Pölsa med potatis, mums! Sen gjorde både Jessica och jag klart artikeln till Engelskan och mejlade in den. Och så fick vi reda på idag att torsdag v.15, då Jessica och jag ska till Gävle till tandläkarn, så har vi matteprov, så vi ska få ha det på tisdagen före.. Men hoppas det går bra ändå!
Nu sitter både Jessica och jag här och kollar på Life Of Ryan på MTV. Kollade nyss på Stjärnkockarna, men de lagade något med sniglar och det såg för äckligt ut, hehe.
Kanske bloggar mer senare, beror på om jag har nåt att skriva. Men ha det bra!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0