Helgen!

Hejsan! Nu var det ganska längesen jag skrev, men har varit lite upptagen ;) På fredagen tog jag och Jessica andra Gardasil sprutan, gjorde inte lika ont som den första som tur var. Senare på kvällen så kom min pojkvän över så sov han här till lördagen, jättemysigt^^. Sen på lördagkvällen tror jag inte att jag gjorde nånting förutom att jag kollade på Ice Age 3. Måste säga att den var väldigt rolig, nästan bättre än dom andra två. Och idag har jag inte hunnit med mycket. Jag har börjat på andra rutan på min väska! Jag har nog inte berättat det, men jag ska virka rutor som jag sen ska sy ihop till en väska, får se hur det blir! Jag hoppas det blir bra i alla fall! Och imorgon blir det att bara ta det lugnt och hjälpa mamma att städa. Har ju sportlov vecka 10! Ska bli väldigt skönt med lov! Ha det bra!

/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0