Hemma!

Hej!
Har inte hunnit blogga idag eftersom jag har inte varit vid datorn nåt. Först var jag i skolan sen direkt efter åkte vi till bollnäs, åkte bl.a till stan och kollade lite i affärer och sen åt vbi på resturang med syrran och hennes kille. Och såklart Adrian haha :)
sen har vi bara varit hemma hos dem och tittat på tv och bara myst hela kvällen och kom hem för kanske en halvtimme sen :P

Idag gick det väl sådär på biologi testet (om hjärtat) det gick väldigt bra på engelska provet och det gick väl rätt så bra när jga skulle förklara dopplereffekten för fysik lärarn. Fattar verkligen inte varför man måste kunna vad dopplereffekten är för något.

Men nu ska jag nog lägga mig eller nåt kanske, får se :)
Bloggar mer imorrn


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0