Idag!

Som Camilla skrev var det skola till 14.15 idag! Sen fika vi, och jag la mig och skulle kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen! Det är Camillas killes film, så han ville ha tillbaka den imorn, så jag skynda mig så jag skulle kunna se den! Från början var den lite seg tyckte jag, sen vaknade jag 40 min i filmen av att det plingade på dörrn, haha! Det var mormor och morfar som kom och skulle kolla på mammas och pappas nya tapeter! :) Och sen fortsatte jag kolla till det gått nästan 2 timmar av filmen, och så somnar jag igen! Vakna sen då filmen var slut så var tvungen kolla igen, haha! Men den filmen var riktigt bra :) säkert bara jag som inte sett nån Harry Potter förrns nu, haha :)
Har väl inget mer att skriva nu, men om jag hinner imorn så skriver jag innan min kille kommer och ska sova här på kvällen :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0