Jobbig dag idag!

Hej! Måste bara säga att det har varit en väldigt jobbig dag i skolan idag. Jag tyckte det gick jättesegt. En del har faktiskt varit kul, men inte allt. Imorgon har vi bara tre lektioner så slutar 13.20! :) Men jag hinner ändå inte blogga något, för jag måste hem och packa och duscha och fixa en massa saker till kvällen för då sover jag hos min kille! Jag kommer säkert glömma nånting hemma men ändå.. xD Men jag bloggar kanske på lördag kväll då jag kommer hem. För då måste jag verkligen sitt vid datorn och läsa lokala nätverk, för jag vill verkligen klara provet på måndag!

Idag slutade vi 14.15 istället för 14.20 för våran samhällskunskaps lärare hade gått igenom allt han skulle. Så då gick jag och Jessica hem. Då fikade vi eftersom mamma hade bakat nya bullar fast i en form så vet inte riktigt vad de heter, haha! Sen läste jag nya Chic som hade kommit på posten! :) Och sen råkade jag somna ett litet tag.. men sen kom mormor och morfar och väckte mig. Och då la jag mig och läste en biblioteksbok istället, Så blir du populär av Meg Cabot. Låg och läste i en timme tror jag så läste ut boken. Riktigt bra bok var det!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker att få min dator att inte hänga sig! Det är väldigt jobbigt med laptopar kan jag bara säga..! Var nyss och hjälpte mamma torka disk eftersom diskmaskinen är trasig.

Och imorgon hos min kille ska jag tydligen testa spela WoW och Cs.. Kommer ju gå bra, haha! Och så ska vi såklart spela Wii eftersom han hade köpt ett nytt spel som tydligen är jättekul, hehe. Och jag som aldrig har spelat Wii förr! Men men, får se hur det går!

Men nu ska jag kolla lite bloggar och olika klädhemsidor! Ha det bra!

//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0