Onsdag!

Idah har varit en jättebra onsdag! Istället för att gå till 16 i skolan med lektioner har vi bowlat! :) började klockan 11 och slutade 12. Som bestämmt så kom min kille och väckte mig då han plinga på dörrn klockan 8 imorse. Jag gick ner och duscha och sen satt han och jag och kollade på tv, medan vi väntade på Camilla, sen åt vi frukost tillsammans. Sen ungefär vid 10 kom Camillas kille, sen gick vi på engång nästan :) Och en gammal klasskompis hade prao där, så blev väldigt förvånad att se henne, haha!

Efter bowlingen gick Camilla och jag hem för att äta lunch. Kunde inte äta i skolan eftersom det var pannkaka och vi är laktos (y). Men det visade sig att vi inte hade något att äta, så Camilla följde med mamma och handlade, medan jag låg och läste en tidning, haha! Dom hade med sig mitt ID-kort så nu har jag mina nya gummistövlar! :) Dom var mycket snyggare än kappan!

Idag märktes det verkligen att det var vår! Gick med jackan öppen och med leggings idag! Fy vad skönt att slippa jeans. Men våran gata är förtfarande värsta vintergatan, speciellt precis utanför infarten.

När vi hade ätit lunch gick jag och la mig för att läsa en biblioteksbok som ska tillbaka snart, men somnade efter ett kapitel och sov i 2 timmar! Inte bra..

Tänkte sätta mig vid datorn nyss, men så kom Camilla på att vi hade samhällskunskap-läxa, så var tvungen göra den först, men nu är den klar! Skönt. Innan jag började med den så var jag tvungen äta choklad, har inte ätit sen i lördags! Tycker det är bra gjort för att vara jag, haha!

Nu tänker jag sitta vid datorn fram tills klockan 21, då är det efterlyst! :)

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0