Skola imorgon!

Hej! Idag klev jag upp 6.20, vilket var onödigt för jag blev klar 7.15 och jag skulle inte gå till skolan förens 7.45. Så jag satt i en halvtimme och gjorde ingenting och hade tråkigt..
Sen när jag väl kom till skolan (vi hade lokala nätverk först) så fick jag veta att vi har prov i det om en vecka! Och vi började med kapitlet idag. Är inte det för lite tid??

Och sen på svenskan så skulle vi skriva ett argument som vi skulle stå för och skriva tre saker som stärkte det. Gissa om det var svårt! Jag kom inte på någonting jag kunde skriva.. Sen gick resten av dagen ganska fort.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar på Design: Simon & Thomas efter att ha tagit en dusch. Känner mig jättetrött fast jag somna en timme på Jessicas säng när jag kom hem från skolan.. xD Men jag har i alla fall inte ätit något onyttigt idag! Alltså som fika eller godis och sånt :).

Imorgon har vi bara två lektioner och båda är på arken^^ riktigt skönt, och så slutar vi före lunch, så det blir en kort dag imorgon! Har ingen svenska för att våran lärare skulle bort någonstans tror jag. Så det var ju skönt att det var sista lektionen^^. Första lektionen är rörlig bild, och det är då vi ska spela in en Science Fiction film! Lektionen efter är CAD och då designar vi saker på datorn, än så länge bara i 2D, men ska nog börja med 3D andra året :).  Och imorgon kväll kommer min kille och sover här tills på lördag! :) Längtas! Men kommer kanske inte hinna blogga nåt imorgon heller. Känns som jag aldrig har tid för det, men det löser sig väl på något sätt!
Men nu ska jag sluta blogga innan inlägget blir alldeles för långt och jobbigt att läsa! Ha det bra!

//Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0