Solig dag!

God morgon alla! Idag vaknade jag först vid 8. Jag vaknade och kolla på klockan. Då trodde jag att klockan var 12 (??) och då så knäppte jag på tv:n och allt och satt och tittade på Mtv Och då var det en låt som var på. Sen så såg jag att klockan var 8 så då somnade jag om igen hehe. Sen vaknade jag vid kanske halv 11 och då klev jag upp. Först knäppte jag på tv:n och då var det samma låt som var när jag trodde att klockan var 12 haha!

Sen gick jag ner, åt frukost och sånt.  Sen kollade jag på termometern och fick en chock när den stod på 18 grader. Fast det var mot väggen och solen sken på och så men iallafall :)

Och nu sitter jag här och vill verkligen gå ut men har faktiskt inget att göra ute. Vill inte ut och gå ensam heller så det blir väl att sitta inne hela dagen då ;o

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0