Tranan och dagen!




Var på Tranan igår kväll, (en nattklubb)

Men först efter skolan gick jag, Jenna och Kajsa till Sibylla och åt mat, sen gick vi hem till Jenna. Där öppnade hon paketer och sen färgade jag och Kajsa håret på henne för vi köpte det till henne i födelsedags present :)
sen åt vi cheesecake, sen va vi galna tills min pappa kom och hämtade oss vid kvart i sju, sen gjorde vi oss i ordning i cirka två timmar sen åkte vi till bollnäs där tranan va haha :)
Vi hade väldigt kul men man blev lite trött på slutet av kvällen!


Just nu sitter jag här och bara njuter av att vi har sportlov nu (äntligen) men har ändå mycket läxor att göra över lovet. en kemi labbrapport som vi måste göra tills veckan efter lovet glömde jag i skolan, alltså det jag behöver. Där det står liksom hur v gjorde och allt som jag måste renskriva och skriva massa andra saker på så jag måste göra det på måndagen efter lovet.


//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0