12 maj och Outfit!

Äntligen är det helg! Jag har fullt upp hela helgen förutom på söndag men det är dagen då jag har tid för mig själv. Imorgon ska jag först städa mitt rum, hänga ut mattorna, byta lakan och sånt och damma. På kvällen blir det kanske film med Jessica och Camilla. På fredagen blir det att åka till Valbo i Gävle och shoppa. På lördag fyller en av mina brorsor år så ska vi åka dit. :P

Idag hade vi matte prov första timmen. Jag hann klart men matteläraren sa att jag måste kolla på två frågor igen -.-
Men det hann jag inte fören klockan var 10 minuter över 9, alltså gick vi 5 minuter övertid. Men man ska få fortsätta nästa mattelektion så man hinner färdigt och sånt.. Sen nästa lektion var musik och då tittade vi på film, Detroit Rock City tror jag den hette. Sen hade vi lunch i typ två timmar sen Svenska. Då sitter vi och har en Ronja Rövardotter bok och lyssnar på cd-spelaren när Astrid Lindgren läser ur den, fast typ alla somnar på lektionen haha xD Alla ligger och blundar xD
Men sen blev klockan 5 över 1 och då fick vi reda på att vårat Elevens Val blev inställt så då fick vi sluta men eftersom Kajsa skulle med bussen så väntade jag på skolan med henne i mer än en timme. Så vi gick till filmklubben på elevens val och tittade haha!


Men nu har jag suttit i nästan två timmar och hållt på med Spotify, har lagt in alla mina låtar från datorn där och döpt om dom och massa grejer!




Svarta Tights, svart tunika (under t-shirten) och en blå/grön t-shirt med tryck, allt från Gina Tricot








//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0