19 Maj

Hejsan! Idag har varit en rätt så bra dag, även fast vi gick till 4! Förutom att då vi kom hem var jag vrålhungrig! Vägrade äta lunch idag på skolan, det var ju vegetarisk lasagne, blä! Åt en banan istället..

På engelskan kollade vi klart på en film vi började kolla på igår. En Stephen King film. Lida hette den visst. (Misery var orginaltiteln..) Den ägde! Sjukt bra film kan jag säga. Förutom vissa delar som var lite äcklig, och man hoppa till lite då och då.. Men jättebra skådespelare också!

Satt i skolan och väntade på att mamma skulle hämta Camilla och mig då vi slutade. Camillas jacka var genomblöt.. Så satt och kollade på biljard :).

Nu tänkte jag inte göra nåt speciellt, förrns klockan 9 ikväll, då är det efterlyst! Tänkte egentligen göra lite magövningar, men vet inte om jag orkar. Måste nog det i alla fall.. Jag ska nog mest bara sitta här med musik och läsa bloggar tills 9 :).

Haha, just det. Vi fick räkning på sakerna vi beställt från Ellos idag, och så ska vi beställa ännu mer nu, haha. Det är minst 5e gången vi beställer i år! Vi som spar till en dator..

Plus fick Chic idag! :) Så bläddrade i den lite snabbt innan vi åt. Men nu ska jag träna magen!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0