20 maj

Idag var det 17 skoldagar kvar tills sommarlovet och ja nu är det ju 16 då.. såå härligt längtar verkligen att få sommarlov så man får sova länge och slippa tidiga mornar och tidiga kvällar :)

Idag är det 25 grader i skuggan och säkert mer än 30 i solen, osså är det jättekvavt också. Härligt :) ska iväg ikväll och köpa nya Chic tidningen och köpa glass och flingor med pappa haha :P
Längtar tills imorgon!! Då är Adrian här haha :) slutar en halvtimme tidigare imorgon än vad vi gör på torsdagar, slutar tio över 3 på tors. och 14.40 på fredagar. Och min syster och Adrian skulle komma imorgon förmiddag eftersom mamma är ledig så han kommer vara här när jag kommer hem. Kommer då inte blogga så mycket fören på kvällen.

Imorgon blir Adrian 15 veckor!! Så fort allt går!
Kommer ihåg precis ALLT när jag kom hem, hur mamma berättade, min reaktion, hur jag skrev sms överallt att jag har blivit moster och på typ alla hemsidor haha. Men det konstigaste är att jag minns att vi hade engelska när han föddes (9.35) och att jag kollade på klockan exakt när den slog över från 9.34 till 9.35. Och ändå hade ingen aning om att min syster då blev mamma för första gången. Så konstigt att jag kollade just då. Och jag hade ingen aning om att min syster ens var på sjukhuset eller att allt hade satt igång!




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0