27 maj

Hej! Idag slutade jag 14.20 och då följde min kille med mig hem. Sen han gick hem har jag suttit här och fixat lite med lokala nätverk så att jag och jessica kan läsa det då vi är i stugan i helgen :). Orkade inte ens halva kapitlet, haha. Men kanske fortsätter sen.

Imorgon kanske min kille ska sova hos mig :). Och på lördagkväll åker familjen upp till en av våra stugor och sover där tills på söndag.

Sen på söndag ska jag försöka göra klart de sista läxorna så är det bara lokala nätverk kvar sen! Och på måndag har vi bara en lektion. Från 8,05-10,00. Sen så har vi klassråd 11.15 så var det alla lektioner, haha! :). Ska bli så skönt! Och på tisdag ska klassen ut och paddla, kul kul! Det sämsta är väl att vi är borta till fem så vi kommer vara helt slut på onsdag, haha!

//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0