30 maj

Igår kväll var det melodifestivalen, jag tyckte hon som vann var jättebra men hade hellre velat sett att Cypern vann. Jag blev helt kär i honom kan jag säga haha!

http://www.youtube.com/watch?v=P_-oLWyQaMg

Och igår visste jag inte ens att han var brittisk, jag letade på wikipedia och då stod det att han var ifrån Wales, Storbritannien. Jag visste det var något speciellt med honom ;)



Sådär vill jag gå i sommar, snyggt med en fin ganska lång klänning och sen jeansjacka. Klänningen är ifrån Thailand och jeans jackan ifrån Gina Tricot.




Detta blir sista veckan med plugg typ, nästa vecka har vi nästan inga lektioner + att en eller två dagar går bort för att vi har klassens dag!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0