Ensam..

Sitter här helt ensam hemma, och gillar det inte! Jag hatar att vara ensam hemma, ingen att prata med eller nåt! Camilla är kvar hos sin kille, min kille åkte hem klockan 1, mamma jobbar och pappa är i stugan.. Sitte rhär och försöker underhålla mig själv. Egentligen skulle jag kunna läsa svenska-boken som ska var utläst snart, eller läsa till lokala nätverk, eller skriva insändaren, men orkar inget av dom! Det kommer säkert bli sista minuten allt ihop.. Så blir det alltid.

Sanna smsade att det var jättefint väder ute, så jag tänkte gå ut. Men vi har ingen sol på våran gård, pga att våra grannar har massa träd i vägen! Sol mellan 11-14 kanske? Och då sover man eller är i skolan, så hinner typ aldrig sola något.

Mår lite illa också, vet inte riktigt vad det är.. Men det går väl över som alltid! Har väl kanske ätit lite dåligt.

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och lyssna på musik, så får vi se vad som händer ikväll!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0