Hemma från stugan!

Sitter nu framför mammas och pappas dator och lysnsar på spotify och läser bloggar. Lyssnade nyss på Eric Saades nya skiva Masquerade. Jättebra! Tror det inte fanns en enda dålig låt, hehe.

I stugan så har det var jättefint väder! När vi kom dit igår runt 17 så var det ingen sol, men det var i alla fall inte kallt. Vi åt kvällsmat, efterrätt och massa chips, hehe. Sen regnade det i typ 2 minuter, sen vardet fint igen.. Så vi satte oss i Grillkåtan och tände en eld och låg där och myste!^^

Sen imorse vaknade vi klockan 9.. Det var jättesvårt att sova i husvagnen, vaknade flera gånger under natten. Sen när vi väl skulle kliva upp så hade jag tappat bort min mobil och fick panik, men Camilla ringde på den så det löste sig, hehe.

Sen har vi mest legat ute på en filt i solen hela dagen! :) Glömde solskyddsfaktor, så blev lite röd, men det är sånt man får leva med!

Nu ska jag snart duscha och fixa mig och antagligen kolla på tv ikväll! :)

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0