Just dance!

Lyssnar på musik just nu, tittade på nåt jätte läskigt program om den 11 september :s Man typ nästan såg hur folkena hoppade ut ur World Trade Centre..

Och vid typ kvart i 4 eller nåt regnande det och blev typ bara 15 grader :( tidigare var det vid 26 grader i skuggan eller nåt..
Imorgon skulle det bli ful väder också :( Denna söndag kommer inte vara rolig. Inte träffa nån Adrian, snart skolvecka igen och fult väder.. Inte bra! Snart är det sommarlov iallafall.



Helt sjukt att det blir typ kolmörkt vid kvart i tolv ungefär och sen blir det ljust igen strax före två :s
var vaken till typ två igår natt och det började bli ljust. Först fällde jag ned persiennerna och då var det mörkt ute och sen gick jag och borstade tänderna och allt sånt och när jag sen lägger mig i sängen ser jag att det börjar bli ljust ute och gud så chockad jag blir haha!




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0