Så ska det låta!

Sitter nu här och kollar på så ska det låta. Tror jag aldrig har haft tråkigare någon annan fredag, haha. Har nyss kollat på Starstruck som gick på disney channel. Jättebra film! Grät som ett litet barn, haha!

Har kommit på att jag inte har skrivit nå om killen från Irak som klassen lyssnade på i onsdags. Han bodde i Irak tills han var 15, då hjälpte några honom att fly till Sverige. Riktigt intressant var det att höra!

Det är bra med laptop så att man kan sitta framför tv:n och datorn samtidigt, hehe :). Men min är så seg så jag gillar stationära datorer mycket bättre. Plus att mitt batteri räcker i ungefär en halvtimme, sen måste jag ladda det så det är ju också jobbigt..

Men nu ska jag fortsätta kolla de sista 10 minuterna!


//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0