8 November

Hej! Idag gick jag i skolan till halv 2, riktigt skönt att sluta tidigare än vanligt! De hade gjort om nånting med datorerna på arken, så de funka inte och allt blev bara error så våran lärare tyckte att det var onödigt att vi var där, haha. Sen efter skolan har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv och Desperate Housewives. Tror att Jessica och jag bara har 4 avsnitt kvar att kolla på första säsongen! Sen hoppas jag verkligen att vi får låna andra säsongen också av hon som vi lånar den av.

Imorgon slutar vi kvart i 4, men vi har musik sist och den lektionen är i alla fall roligast! Lektionerna på måndagar är så mycket tråkigare än de på tisdagar..

Nu ska jag läsa lite fler bloggar och kolla runt på lite hemsidor. Var egentligen meningen att Sanna, Jessica och jag skulle ut och gå, men det är -8.5 grader ute!! Det var -11 när Jessica och jag gick till skolan, då var det kallt! Hade ingen känsel i fingrarna sen, haha. Hoppas det blir bättre imorgon!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0