Ansiktsmask

sitter här i ansiktsmask nu som jag ska snart gå och ta bort. Min bror får mig att skratta där han sitter i sitt rum xD jag sitter på min säng och när han vänder sig om skrattar jag haha
här är ansiktsmasken jag använder. Den är från HM och kostade typ 19 kronor eller nåt sånt
haha här e jag med ansiktsmasken, det är sån där peel off som man ska dra av så den e jätteglansig
och där sitter min bror.. vid hans data (han är den där gula saken mot väggen) osså ser man hans stora 42 tums tv också xD
Så så där ser jag mot hans rum när jag sitter på min säng och vi båda har dörrarna öppna haha
//sanna

Kommentarer
Postat av: Louiiseandersson

Hej!

Undrar bara om ansiktsmasken är bra?

Jag har oxå en sån fast i chokladsmak (; <3

2010-11-08 @ 21:21:20
URL: http://miittonormalabloggliiv.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0