Söndag

Hej! Imorgon börjar skolan igen. Inte kul, jag hade vilja haft längre lov. Jag som har varit frisk hela lovet, nu när skolan börjar så börjar jag bli sjuk. Haft jätteont i huvudet idag och mådde illa tidigare, men det gick över i alla fall. Tror det var för att jag inte åt nåt mellan frukosten och kvällsmaten.

Camilla och jag har mest städat idag. Hela huset typ. Sen så har vi kollat på Desperate Housewives. Somnade såklart efteråt, haha. Blev väckt av mamma en timme senare. Det var då jag mådde illa.

Och har ont i hela kroppen sen vi var ute och gick igår, haha. Snacka otränad. När jag vaknade hade jag ingen känsel i högra benet, och det var bortdomnat en rätt så lång stund.

Var meningen att vi skulle övningsköra idag, men det blev inte så. Pappa hade inte riktigt tid, och Camilla och jag mådde som sagt inge bra. Ska köra nästa helg istället :).

Men nu ska jag fortsätta läsa bloggar som vanligt och sen kanske kolla på MTV, EMA. Bloggar kanske mer senare.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0