21 Oktober

Hejsan! Idag började vi 10 och slutade 14. Ändå kändes dagen jättelång! Gjorde inte så mycket. Från början fick vi sitta i Aulan och lyssna på alla länders åsikter, sen så fick vi sitta i utskotten vi valt och komma fram till en resulution. Skulle egentligen sluta klockan tre, men alla blev så trött på allt så vi skyndade oss att bestämma nåt och gick sen hem, hehe.

När vi kom hem så var farmor här och hjälpte mamma att göra äppelmos, haha. Camilla och jag gick och satte oss och kollade på tv och åt lite. Sen somnade jag såklart. Vi satt och kollade på ett program om lejon..

Nu har vi alldeles nyss ätit och nu sitter jag här! Camilla sitter vid den nya datorn och spelar mahjong, hehe. Längtar tills vi får internet på den! Slippa den här sega laptopen..

Men nu ska jag läsa lite bloggar, bloggar mer senare :).


// Jessica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0