8 oktober

Hej! Nu kommer det nog bli ett ganska långt inlägg, eftersom jag inte har bloggat på hela veckan. Var ju i Vassbo med klassen, som förövrigt var jättekul! Hoppas verkligen vi åker dit nästa år med.

När vi kom dit så blev det rum-indelning och så fick man packa upp och så. Sen var det någon tråkig föreläsning i ungefär 1½ timme. Höll på somna, haha. På kvällen hade vi team building, och alla trodde vi skulle ut och röra på oss för lärarna hade sagt att vi skulle ha med gympakläder. Men då skulle vi bara bygga "farkoster" med ägg och så skulle ägget vara helt när det slog i marken. Vårat höll! haha. 

Sen hade vi brobygge i 7 timmar varje dag, riktigt jobbigt! Vi byggde den av pasta, och den skulle vara så ekonomisk och hållbar som möjligt. Sista dagen testade vi om den skulle hålla för en radiostyrd bil. Det gjorde våran, men inte den andra gruppens som hade brobygge, haha. Tror våran höll för ungefär 6 kg :).

Vi hade planderade saker mellan 8 till 18-19 varje dag, sen fick vi fritid. Det var det allra roligaste, haha! Var vaken till halv 3 sista natten, ändå var jag inge trött dagen efter ;).

Knäppte tyvärr inga bilder för jag hade ingen kamera med. Det kändes bara onödigt.

Nu sitter jag här och kollar på idol. Har så ont i halsen :(. Blir för hoppningsvis bättre tills på måndag.


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0