Corrupted

Jag lade mig vid kvart i 4 igår haha, satt och kollade på en Live Stream igår och jag va den enda som satt och kolla ett tag så vi pratade om McFly's Super city hemsida. Sen bara för att jag va den enda kvar så sa han som pratade på Live Stream saken att jag skulle få en liten resa till hans hus xD



Men imorse väckte min pappa mig typ halv 11 och då undra han om jag ville följa med till Bollnäs lite grann. Då skulle mamma och pappa köpa en ny tv och även min bror. Men dom köpte likadana tv och det fanns bara en kvar och den andra tv:n skulle komma den 12 så mamma och pappa väntar med sin :P
Jättebra bild är det på den och jag kan försöka ta en bild nästa vecka när min bror är borta och jobbar haha ;)


Senare ska jag till Jessica och Camilla och se på film :))





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0