13 September

Hej! Har inte blivit något inlägg tidigare idag. Har inte hunnit. Gick i skolan till 2 ungefär, sen vänta jag och Jessica med Alice och Jessy när de vänta på bussen :).

När vi kom hem så somna vi, såklart! xD Sen så åkte Jessica, mamma och jag till våran moster och skulle beställa från jultidningar. Hittade inte så mycket som jag ville ha men.. Sen så gick mamma, Jessica och jag ut med Simba på deras gård för våran moster satt och åt. Så mamma började springa fram och tillbaka på gården med Simba, tyckte hon va jättekul och det såg väldigt roligt ut.. xD Sen så orkade inte mamma, så då fortsatte jag och springa och varje gång jag stannade så såg Simba värsta förväntansfull ut för att jag skulle springa igen, haha. Så söt! Riktigt kul var det! Och jobbigt också, haha. Nu har jag fått min träning för den här veckan..! Men man skulle få väldigt bra kondition om man skulle springa så varje dag i alla fall!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0