15 September

Har inte hunnit bloggat nåt den här veckan. Har haft fullt upp med läxor m.m I måndags skulle tex SO inlämningen vara klar, igår kväll pluggade jag, kollade på mcleod's döttrar, pluggade. Syrran och hennes lilla pojk kom och hälsa på och sen....pluggade jag. Hade nämligen ett kemi prov/test idag. Som tur va så var det bara 5 frågor men på pappret vi fick hem och öva på så var det typ 20 frågor. Lite onödigt kan man ju tycka!

Nu tittar jag på idol och har VÄLDIGT ont i vänstra armen. Jag,mamma och pappa åkte till läkarstationen strax efter 3 och vi fick sprutor inför våran Egypten resa den 15 Oktober. Jag är livrädd för sprutor och jag fick tårar i ögonen där inne där vi tog sprutorna och var otroligt nervös innan.

Men nu ska jag fortsätta se idol ;)


På fredag ska Jessica och Camilla följa med mig till skoaffärn här och då tänkte jag köpa ett par riktigt fina höstskor som jag har velat ha sen förra året haha. Hoppas det finns några kvar sedan dom tog fram dom i år. Jag fick ju 600 sammanlagt av min syster och min ena bror för 10 dagar sedan när jag fyllde år och sen ska jag få 300 till av mamma och pappa för månadspeng :P

Men 300 behöver jag för att fixa nya naglar och sen behöver jag 50 kronor till den nya Elle tidningen och sen säkert nå mer haha. Hoppas mina pengar räcker till allt! =)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0