4 September

Hejsan! Idag klev jag upp klockan 10, för det var meningen att vi skulle på Erikshjälpen. Men vi orkade inte, så vi struntade i det, haha. Sen åkte mamma och hämta Cellbes paket. Bootsen satt inge bra så dom måste vi skicka tillbaka. Men koftan, stövlarna och väskan behåller vi.

Sen så har jag inte gjort något speciellt idag, vilat mest. Vill ha bort förkylningen nu! Plus att jag har världens träningsverk från i torsdags då vi hade gympa. Gjorde först massa övningar, sen så spelade vi 4 tjejer tennis. Jättekul var det, men vi fick aldrig igång nåt spel, hehe. Dagen efter hade jag ont precis överallt, även i högerarmen fast jag sköt med vänster! xD. Det är väl sånt man får räkna med när man är otränad ;).

Här kommer i alla fall en bild på koftan som vi köpte.



 Stövlarna och väskan har vi inte fotat än, så dom kommer upp någon annan dag.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0