6 September

Dagarna bara går och går. Snart är det liksom vinter och det känns som typ förra veckan Jenna och Kajsa kom hit och sov över för att det var skolavslutning. Det går jättefort men det är ganska bra för mig eftersom jag vill börja mitt liv och flytta härifrån!



Men iallafall..
Märkte nu att ett av mina favoritband (The Saturdays) skrev ett email till mig igår och skrev grattis och sånt :D
Så tänkte jag, först Tom i mitt andra favoritbands mamma skrev liksom grattis till mig och nu The Saturdays!! galet haha :))



Tom's mamma skrev Grattis till mig igår på Twitter :))

Och The Saturdays skrev ett email till mig och grattade :D






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0