Grejer!

Var till Borlänge, Kupolen idag och shoppade lite :)
det enda jag köpte var en rutig skjorta, ett skärp, en kalender (bok) och dom ska jag få i present eftersom jag fyller år imorgon. :) osså köpte jag en svart sån där väska som man har idrottskläderna i.  sen köpte jag en nagelfil som det va flera sidor på såhär:





Och ett nagellack, fast det är lite speciellt:


Först målar man på vilken nagellack som helst, vilken färg man vill. Sen väntar man i 4 minuter..

Sen stryker man på det som jag köpte, sen väntar man i cirka 30 sekunder och då efter ser det ut såhär....

Sen kan man till exempel ta silver under, vänta i 4 minuter sen stryka på det svarta och sen vänta i 30 sekunder och så är det silver/svart jättehäftigt :D längtar tills jag kan testa och se om det funkar :)






Snart kommer Jessica och Camilla och firar mig så då ska vi se film och så :D ska nog börja fixa i ordning nu :)





//sanna

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-04 @ 21:01:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, verkligen :D

2010-09-04 @ 21:03:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-04 @ 22:13:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0