Städdag!

Idag har varit en riktig städdag! Camilla och jag har rensat våra garderober så att vi hittar nåt, haha. Hittar typ aldrig nåt man kan ha på sig, så nu är det mycket bättre! :) Sen ska vi även bädda rent och så. Skulle även damma och dammsuga, men det har jag inte orkat.. Får bli en annan dag!

Imorgon är det skola igen. Den här veckan kommer säkert gå lika fort som den förra. Man hinner inte med nåt, haha. Sen så ska Camilla och jag följa med Sanna till skoaffärn och klädaffärerna här i byn :).

Camilla har även målat mina naglar idag! Det behövdes verkligen, hehe. Skulle bli som en korsett var det meningen, men vi kom på att jag har för smala naglar, så det ser ut som en tärning istället... Men det blev lite häftigt det med ;). Kommer bild på det imorgon :).

Fick hem dom nya kläderna från Ellos idag med! :) Så dom kommer det också bild på imorgon.. xD och på kläderna Camilla och jag köpte i Gävle xD. Sen kanske det blir en dagens outfit med, vem vet? ;).

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0