Nelly.com

Har hittat lite snygga kläder från nelly.se



299kr
Syr en klänning som ska nästan se ut såhär på slöjden, fast istället för svart så har jag ljusrosa och sen för det där mönstriga så har jag svart silkestyg typ :) Fast jag gör inte volanger heller hehe :)


gillar att den ser enkel ut framifrån men bak så är det en jättefin rygg och en liten rosett :)
499kr


Jättesöt topp för 259kr

299kr

ring för 1495kr. Lite för dyrt för en ring tycker jag men den var snygg haha :)








//sanna

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D fortsätt gärna läsa min blogg :)

2011-04-29 @ 20:14:54
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Pia - smilinggirls!

Cool ring! :D

2011-04-29 @ 21:09:30
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: elin

hej den översta klänningen, kan inte du visa hur man gör för att komma till just den på nelly en direktlänk eller ngt för har letat men kan verkligen inte hitta den !? :) vore jätte snällt !!! svara gjärna i inlägg!! :D:D

2011-05-31 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0