24 Augusti

Första dan i skolan idag! Visst var det kul att börja 3e året och träffa alla igen, men så fort man har haft en lektion känns det som man inte haft något sommarlov, haha. Var så himla trött och hade världens huvudvärk när jag kom hem så sov i 1½ timme. Känns lite bättre nu i alla fall, hoppas det inte blir likadant imorgon.

Det var som Camilla och jag trodde, vi har riktigt bra schema. Förutom luncherna, men dom är aldrig längre än 35-45 minuter. Går som längst till 14.50 och det är på fredagar. Men då har vi ändå 2½ timme hål också, så det är riktigt bra! :)

Känner mig fortfarande lite konstig i huvudet, så jag vet inte om det blir någon mer bloggning för min del idag.



En bild från förra sommaren när vi var på semester. Tänk om det vore sådär varmt fortfarande!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0