27 Augusti

Hej! Klev upp halv 10 idag och delade reklam så fort vi var klar. Kom hem vid 1 igen. Redan när vi gick var det 20 grader varmt! Trodde det höll på bli sommar igen, hehe ;). När vi kom hem så åt vi lite och la oss och vila. Sov till klockan 4! aldrig att jag kommer somna ikväll, haha! Då blev det bråttom för då skulle Camilla och jag duscha innan m & p skulle det, för nu är dom på lys-kväll med pappas jobb. Och Camilla och jag ska se på en film på 3an, hoppas den är bra!

Det mullrade tidigare idag med, så kunde inte skriva något då heller.

Fick nästan inte igång internet idag, routern ville inte fungera. Men tillslut så fick vi den att funka i alla fall, så det blir lite roligare bloggning senare. Men nu måste jag gå!


// Jessica

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-27 @ 20:29:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0