30 Augusti

Hej! Nu är det snart september, det är inte klokt så fort tiden går!

Var i skolan idag som vanligt. Hade engelska C idag, det var riktigt kul! Mer typ lära att känna dag. Sen fick vi första läxan för 3e året i gymnasiet ;). Ska bara rätta några meningar, så det ska väl inte vara allt för svårt, haha :).

Efter skolan så kollade jag i nya viasat-tidningen vi fick idag och skrev upp lite filmer jag vill se, så får se om jag kommer ihåg det nu då, haha. Sen satte Camilla och jag oss framför tvn och jag somnade såklart.. Sov i typ en timme, men är ändå trött nu. Var nyss ute och övningskörde med. Provade att parkera, och det gick riktigt bra! :D Så nu tänkte jag kolla lite bloglovin och sen sätta mig vid tvn. Kanske hämta lite glass med, haha ;).

Tänkte lägga upp nån bild på två konstiga fåglar som har varit hemma hos oss nu ett tag, och dom är rätt så ovanlig, och nu har det kommit två tillochmed! :)




Och en bild på en hackspett som Camilla knäppte samtidigt:




// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0