7 Februari

Idag är alla i skolan lediga. Studiedag :) så det va skönt att få sova en extra dag! Kanske man är lite utvilad till Svenska nationella proven imorgon (usch) jag är ganska nervös och vi har svenska nationella på torsdag också då det är nån skrivgrej. Jag ska lägga mig klockan 9 dagarna innan och läsa lite och förhoppningsvis sova vid 10-tiden så jag är utvilad haha.


Annars är väl det inte nå annat roligt på gång.. Imorgon efter nationella så har vi en halv frilufsdag så då ska vi till backen och åka slalom, man fick välja mellan det, längdskidor och skridskor :P
Sen på onsdag ska vi säkert fortsätta med fysik provet som vi inte blev klar med i fredags, sen på torsdag är det nationella igen. På fredag ska vi nog ha matteprov.. Och inte nog med det så nästa månad på svenskan ska vi redovisa boken vi fick läsa (jag har Charlotte Brontës bok Jane Eyre) så man ska berätta lite om författaren och om vad boken handlade om o.s.v. Sen ska man läsa några sidor i boken för halva klassen. Det är jag nog mest nervös för! Längtar till nästa måndag den här tiden då det är över!




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0