Grafitti nails

Har precis målat mina naglar. jag stötte med ett av mina fingrar mot bildörren tidigare idag och det blev typ en repa elr vad man ska säga och då måsta jag måla om..haha



Började med ett silvrigt Depend lack och sen tog jag två lager av ett glittrigt rosa

Målade sedan över med Isadoras Grafitti nails "black tag"



Blev lite inspirerad av en kompis som jag lärde känna genom Myspace och Twitter som bor i England. Hon lyssnade också på McFly det va därför och vi har pratat i typ två år och har typ inget gemensamt men ändå har vi så mkt att prata om och vi pratar ungefär varje dag haha. Hon gillar mer hårdrock och såna saker medans jag gillar smink, kläder och är en riktigt girly-girl =)






//sanna

Kommentarer
Postat av: emmi

- åh tack så mycket! :) kramar

2011-02-02 @ 15:40:06
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0