Naglar

Camilla målade sina naglar idag medan jag var i skolan och gjorde fysik kompleteringen. Tror det gick bra, hoppas i alla fall det :)

Nyss innan vi åt kvällsmat så målade jag mina. Vi båda använde oss av Dollar Store lacken vi köpte i lördags.


Camillas naglar. Hon målade först ett tunt lager med vitt under, och sen två lager rosa för att inte nageln skulle synas igenom, men det gjorde den ändå, haha. Så på onsdag ska hon fixa till det. Annars tycker jag det var en riktigt snygg färg, i alla fall till sommaren :)


Mina naglar. Knäppte på vänster hand eftersom jag har blånagel på ett finger på högerhanden, haha, så därför det är lite målat utanför.. Brukar måla utanför annars också, men inte såhär mycket, haha.
Har märkt att jag använder nästan bara röda och rosa nagellack, så tråkigt, haha! Tror jag ska måla graffitinagellacket över det här om nån dag, men får se. Som det kanske syns på flaskan är det här nagellacket inte det vi köpte i lördags, utan ett gammalt likadant. 


// Jessica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0