Naglar

Igår skulle jag egentligen kliva upp vid 9.30 men klockan rang inte så jag vaknade 10.34 och va helt chockad och bussen till min syster skulle gå 10.45 så jag kollade när nästa buss gick så fick jag vänta en timme senare haha.. min mamma skrattade när jag berättade att alarmet inte hade ringt. Hon ba: haha men herregud! sov du så djupt att du inte märkte av den!?

ja.. ibland behöver man sömn helt enkelt haha. Men jag har haft väldiga sömnproblem den här vekan på grund av stress och nervositet inför imorgon då vi ska prata inför halv klassen om våran bok vi läser och om författaren samt läsa några sidor ur boken. Jag är så himla nervös alltså!!


Men när min syster skjutsade hem mig igår kväll så fixade jag naglarna på henne lite grann. inte så speciellt. först ville hon ha konad men sen ångrade hon sig och tog svart grafitti nails istället och O.P.I Teal The Cows Come home under :P

Jag fixade mina naglar sen också


Använde ett rosa nagellack på varannat finger och O.P.I The Show must go on på varannat :P

Blev väl inte sådär jättebra men det duger tills imorgon då jag ska göra om dom haha. Då är ju alla hjärtans dag över haha ;)







//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0